"מלכודת" • איך הגיב לייזרזון כשגילה שהופגש עם איציק זהבי?

    אמרתי לו זה לא עניין אישי נגדך, זה נגד המחוז, כי הוא מעסיק למעלה מ-60-70 מפקחים, בשעה שעד היום היו 2 מפקחים במשך 60 שנה. והם צריכים לספק תעסוקה והם חודרים לתחומים שלא שייך להם. וכל עוד שזה קיים לא יהיה מנוחה בנושא הזה
    איתי גדסי 1 Comment on "מלכודת" • איך הגיב לייזרזון כשגילה שהופגש עם איציק זהבי?

    יו"ר החינוך העצמאי המוביל את הקו הנוקשה במאבק נגד המחוז החרדי, נכנס למלכודת • באירוע בו השתתף בבני ברק, ערך אחד מן האורחים היכרות בלתי מתואמת בינו לבין נשוא המחאות, מר זהבי מנהל המחוז • על מה שוחחו לייזרזון וזהבי?

    אמרתי לו זה לא עניין אישי נגדך, זה נגד המחוז, כי הוא מעסיק למעלה מ-60-70 מפקחים, בשעה שעד היום היו 2 מפקחים במשך 60 שנה. והם צריכים לספק תעסוקה והם חודרים לתחומים שלא שייך להם. וכל עוד שזה קיים לא יהיה מנוחה בנושא הזה
    16:05
    06.05.24
    קובי פינקלר No Comments on המבצע הצבאי בטול כרם: מחבל חוסל, מטענים הושמדו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד יו"ר החינוך העצמאי מוביל את הקו התקיף נגד שיתוף פעולה עם המחוז החרדי במשרד החינוך, לאתר 'קול חי' הגיע תיעוד בלעדי ממפגש לא מתוכנן בין יו"ר החינוך העצמאי הרב אברהם יוסף לייזרזון למנהל המחוז החרדי איציק זהבי.

    השניים נפגשו בדרך אגב בכניסה לבר המצווה שערך העיתונאי אבי בלום לבנו ביום חמישי האחרון באולמי כתר הרימון בבני ברק.

    הרב לייזרזון שנושא את דגל המחאה וההחרמה נגד המחוז החרדי והעומד בראשו, חלף על פניו של האיש שלא הכיר, ואף לא ידע במי המדובר. ורק לאחר שהאברך שליווה אותו הציג אותו כיו"ר החינוך העצמאי, התפתחה בין השניים שיחה חטופה שארכה דקה בלבד.

    תמונה 2 (2)

    הרב לייזרזון מספר ל'קול חי': "לא ידעתי מי זה. כשיצאתי מהאולם הגיעו מולי במעבר אברך עם אדם נוסף, והאברך ניגש אלי ואומר שלום, והציג אותי כיו"ר החינוך העצמאי, שאלתי אותו עם מי אני מדבר, ואמר לי שזה איציק זהבי. אני הופתעתי, אני לא זיהיתי כי אף פעם לא ראיתי אותו".

    לדבריו, זהבי שאל אותו: "הא, זה אתה? – אמרתי כן, אני הלוחם הגדול בעבר וגם בעתיד נגד המחוז החרדי, את המחוז החרדי שהוקם על ידי פירון במגמה זדונית, צריכים לבטל".

    "הוא אמר לי מה אתה רוצה ממני, הרי פירון לא נמצא וגם שמעוני כבר לא נמצא ואני רק רוצה לעזור לכם. אמרתי לו זה לא עניין אישי נגדך, זה נגד המחוז, כי הוא מעסיק למעלה מ-60-70 מפקחים, בשעה שעד היום היו 2 מפקחים במשך 60 שנה. והם צריכים לספק תעסוקה והם חודרים לתחומים שלא שייך להם. וכל עוד שזה קיים לא יהיה מנוחה בנושא הזה".

    לייזרזון נשאר איתן וקשוח: "אמרתי לו שזה לא מקום לוויכוח. אמרתי שלום והמשכתי הלאה".

    תמונה 1 (2)



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מעניין מי זה ה"אברך" הזה מלחך הפנכה, הרי כומר הוא לא היה מלווה למרות שכומר ממוצע
      לא נמצא בתפקיד לשנות את הציבור החרדי, למה מנהל מחוז שעומד בגוף הפועל במסיונריות
      החותר להגיע לתוככי נשמת רוח אפה של היהדות החרדית, אותו כן ה"אברך"מלווה בלי בושה?
      ומה הקשר של זהבי לאבי בלום? זה גם לא נראה טוב אלא אם כן הוא נדחף על ידי ה"אברך" בלי הזמנה